Hans Bootsma nieuwe voorzitter VTC

3 oktober 2017 18:45

Hans Bootsma is de nieuwe voorzitter van de voetbaltechnische commissie (VTC). Hij volgt daarmee Robert de Vries op die zeven jaar voorzitter is geweest.

Hans heeft in de jeugd bij onze club gevoetbald en is de zoon van Johan Bootsma, de eerste trainer van de zaterdagafdeling en oud-gymnastiekleraar op de Ulbe van Houten.

Verder neemt hij ook in bestuur zitting. Tijdens de jaarvergadering van september 2018 zal hij officieel als bestuurslid gekozen worden.

Robert gaat gelukkig niet verloren voor de club. Hij blijft Hans de eerste tijd adviseren en wegwijs maken en blijft daarnaast zitting houden in het bestuur.