Pupil van de week

3 september 2013 21:15

Aanstaande weekend trapt het eerste zondagselftal af voor zijn eerste competitiewedstrijd. Vanaf dit seizoen worden zij bij de opkomst op het veld vergezeld door een pupil van de week.

Dit houdt in dat de activiteitencommissie elke thuiswedstrijd een F-pupil uitnodigen om de aftrap te nemen en vervolgens te scoren bij de doelman van de tegenpartij. Hij of zij maakt kennis met de spelers van het eerste elftal en mag getuige zijn van de wedstrijdbespreking en warming-up. Na afloop van de wedstrijd krijgt de pupil een leuk presentje mee naar huis.

De primeur is voor Jeroen Groeneveld.  Jeroen voetbalt in de F4.