Verdiende winst voor Vrouwen 2

20 november 2017 17:30

Vandaag een wedstrijd tegen Veenwouden onder barre weersomstandigheden, maar dat mocht de pret niet drukken voor de dames van Vrouwen 2.

Na een natte warming-up gingen ze het veld op met elf fitte speelsters. Het was duidelijk te zien dat de dames moeite hadden met het natte veld. De bal gleed vaak de verkeerde kant op waardoor er weinig goals werden gemaakt.

Maar toch na vele kansen wist Femke de bal goed onder controle te krijgen en schoot hem mooi binnen.

Na de rust begonnen de dames strijdlustig aan de tweede helft. Er moest een tandje bovenop en dat wist onze man of the match goed over te brengen binnen het team. Rianna moest en zou een goal maken en na veel strijd lukte dat!

Maar bij die ene goal bleef het niet, want daarna schoot ze er nog één prachtig binnen.

Een welverdiende overwinning voor Vrouwen 2 op de dames van Veenwouden.  Hiermee leidt St.-Anna het klassement met nog twee wedstrijden te gaan voor de winterstop. Zet ‘m op dames!