St.-Anna zoekt nieuwe hoofdtrainer

30 december 2017 13:15

Voetbalvereniging Sint Annaparochie zoekt voor het seizoen 2018-2019 een hoofdtrainer/coach voor de eerste selectie. De eerste selectie komt momenteel uit in de 2de klasse K op zondag district Noord. De kandidaat moet minimaal in het bezit zijn van TC2/UEFA B.

De trainer die St.-Anna zoekt, verzorgt de training van de eerste selectie op de dinsdag- en vrijdagavond en begeleidt de eerste selectie op de wedstrijddagen.

Eigenschappen die van belang zijn in het keuzeproces voor een nieuwe trainer:

*Sterke sociale en communicatieve vaardigheden.
*In staat zijn de voetbalvisie op een duidelijke wijze over te kunnen brengen.
*In staat om een hecht team te creëren, maar tegelijkertijd het individu te verbeteren. *Een trainer met oog voor de verenigingscultuur en de langere termijn.
*Uitstralen van enthousiasme en betrokkenheid.

Geïnteresseerde trainers kunnen vóór 8 januari 2018 hun reactie, met een korte omschrijving van zichzelf, voetbal- en trainers-CV en motivatie mailen naar: [email protected]. Voor het opvragen van verdere informatie kan contact opgenomen worden met Hans Bootsma, voorzitter van de VTC van vv St.-Anna via hetzelfde emailadres.