St.-Anna Zondag 1 en Vrouwen 1 door op OFK

5 januari 2018 15:30

Na het spelen van vijf poulewedstrijden behaalde St.-Anna (zondag) op donderdag 4 januari jl. twaalf punten en was hiermee, als de nummer twee, verzekerd van de finaledag van het Open Fries Kampioenschap zaalvoetbal op 13 januari a.s. in Franeker. Ook Vrouwen 1 behaalde op 10 januari jl. de volgende ronde.

De eerste poulewedstrijd werd gewonnen van Blauw Wit ’34 zaal (2-0), maar de tweede wedstrijd werd er van DTD (2-1) verloren. De laatste drie wedstrijden werden echter gewonnen: 6-0 tegen ZVF, 1-0 tegen Marrum en 6-3 tegen Exstudiantes. Hiermee werd de finaledag een feit.

De eerste wedstrijd zaterdag 13 januari a.s. van St.-Anna vindt om 10.20 uur plaats.

Vrouwen 1 verloor alleen van drs Vijfje met 1-0. De overige wedstrijden werden gewonnen. Van AVC (2-0), van Lycurgus (1-0), van Hardegarijp (3-0) en van Avanti 2 (5-0).

Vrouwen 1 speelt zaterdag 13 januari a.s. de eerste wedstrijd om 10.55 uur.