Voetbalvereniging Sint Annaparochie zoekt voor het seizoen 2018-2019 een hoofdtrainer/coach voor Vrouwen 1

11 januari 2018 10:15

De vrouwen voetballen op dit moment in de 2de klasse en hebben de ambitie om weer te promoveren naar de 1ste klasse. Het team bezet momenteel de 4de plek in de 2e klasse D en doen nog volop mee in de strijd om promotie naar de 1ste klasse.

Wij zoeken een hoofdtrainer/coach die de trainingen van de vrouwen verzorgt (2x per week) en ze begeleidt op de wedstrijddagen. De vrouwen van St.-Anna hebben een hele leuke, enthousiaste, talentvolle en ambitieuze groep en zijn op zoek naar een even enthousiaste en goede trainer.

De volgende eigenschappen zijn van belang in het keuzeproces voor een nieuwe trainer:

*In het bezit van een trainersdiploma, in de eerste klasse vrouwen is een TC3/UEFA C diploma noodzakelijk.
*Sterke sociale en communicatieve vaardigheden.
*Het kunnen bedenken en geven van goede afwisselende trainingen.
*In staat zijn de voetbalvisie op een duidelijke wijze over te kunnen brengen.
*Uitstralen van enthousiasme en betrokkenheid.

Ben je enthousiast over bovenstaande, stuur dan je brief met motivatie en cv. Geïnteresseerde trainers kunnen vóór 23 januari 2018 hun reactie mailen naar: [email protected]. Voor het opvragen van verdere informatie kan contact opgenomen worden met Hans Bootsma, voorzitter van de VTC van vv St.-Anna via hetzelfde emailadres.