JO10-1 zaalvoetbalkampioen

5 februari 2018 17:45

Het was afgelopen zaterdag 3 februari feest, want met elkaar zijn we KAMPIOEN geworden op het Jeugdfusal Noord West Friesland jongens onder de 10. En het voelde voor ons alsof we landskampioen zijn geworden!

Tekst: Susan Postma

Deze week werd er naast onze zaalvoetbaltraining een extra buitentraining door onze trainer Julyan ingelast en werd er nog eens flink aan onze conditie en techniek gewerkt.

Onze leider Paulus gaf ons zaterdag ook maar een TIP: “Alle vier wedstrijden winnen!”

We moesten direct de belangrijkste wedstrijd spelen tegen de koploper. Met fantastisch samenspel hebben we het gewoon geflikt: vier keer winst. En daar zijn wij waanzinnig trots op!

Naast een prachtige medaille moest dit gevierd worden met een patatje bij onze sponsor De Kaai. Het smaakt naar meer. Hopelijk kunnen we deze vorm in het veld doorzetten

Een voetbalgroet van: Ingmar Akkerman, Redmer Bleeker, Wessel Drost, Sipke-Jan Heida, Milan Pasma, Jörgen Postma, Patrick van Tuil en Jesmer Wiersma.