Kantinevrijwilligers gezocht!

12 september 2013 14:00

Altijd al een perfect biertje willen tappen? 's Morgens de voetballers en toeschouwers verwelkomen met een bakje koffie? Houd je van gezelligheid en lijkt het je leuk om kantinediensten te draaien? Wij zijn met spoed op zoek naar nieuwe vrijwilligers!

Alleen of samen, voetbalfan of niet,  iedereen is welkom! Als dank voor je inzet krijg je 10 consumptie bonnen per seizoen, ben je welkom op de verschillende vrijwilligers evenementen en natuurlijk mag je meedoen aan de beroemde tapcursus met mooie prijzen! Meer informatie of een keertje proefdraaien? Dat kan!

Spreek een van de leden van de kantinecommissie aan in de kantine of stuur een e-mail naar: [email protected]. Vanzelfsprekend mag je bij opgave zelf de frequentie en een voorkeurstijd opgeven!

Wij hopen op jullie aanmeldingen, want vele handen maken immers licht werk!