14 maart: Bijeenkomst trainers en coaches

10 maart 2018 13:45

Woensdag 14 maart is er een bijeenkomst voor alle trainers en coaches met een interessant programma en je komst wordt enorm op prijs gesteld.

Hendik Schiphof en Jan de Groot hebben deze avond 2 gastsprekers uitgenodigd.

Herman Kamminga is een kei op het gebied van video-analyse voor trainers en coaches en hij laat zien hoe je met video analyse je team beter kunt laten voetballen. Onze club wil hier volgend seizoen ook mee aan de slag.

Een vertegenwoordiger van VTON komt de nieuwste ontwikkelingen en mogelijkheden bespreken van deze mooie app met heel veel oefenstof en andere mogelijkheden.

Verder gaan we kijken waar jullie tegenaan lopen op de trainingen en bij de wedstrijden en gaan we daar oplossingen voor zoeken en kijken we ook even vooruit naar het nieuwe seizoen.

Je komst wordt enorm gewaardeerd

De avond duurt van 19.30-21.30 uur