Pupil van de Week: Alfa Dijen

12 april 2018 14:45

Alfa Dijen is een mooie voetbalnaam en daarom zijn wij ook erg blij dat Alfa deze keer de Pupil van de Week is. Hij speelt in de JO8-1

Leiders van dit team zijn Niels Wijngaarden en Ronnie Kroondijk. Dedmer Swart is de trainer van dit team dat trouwens voor de winterstop kampioen werd.

Alfa is aanvaller, maar is ook niet te beroerd om mee te verdedigen. Zijn favoriete voetbalclub is Ajax en Ronaldo is zijn favoriete spelers. De beste speler van vv St.-Anna vindt hij Erwin Riemersma.

Wij wensen Alfa zondag 15 april a.s. heel veel plezier en succes bij de wedstrijd van St.-Anna tegen Gomos.