Bestuur stelt materiaalmannen/vrouwen aan

26 maart 2018 17:30

Al vanaf het begin van dit seizoen raken er veel trainingsballen tijdens de trainingen zoek. Dit is een doorn in het oog van de technische commissie en het bestuur. Het gaat tenslotte om veel geld dat hieraan besteed (en dus verloren) wordt. In de afgelopen weken zijn er maar liefst 32 ballen gevonden door vrijwilligers die de dag na een trainingsavond een rondje om de velden lopen.

Om hier een einde aan te maken, worden vanaf volgende week de trainingsballen beheerd en tijdens de trainingen uitgegeven door een materiaalman/vrouw. Een groep van vijf vrijwilligers heeft zich voor deze taak opgeworpen (waarvoor veel dank!).

Bij verlies van de ballen worden de kosten hiervan doorberekend aan het betreffende team waarbij een boetebedrag van 25 euro per verloren bal wordt opgeteld. Hierdoor kan het bedrag oplopen tot 45 euro per bal.

Op deze manier willen we de kosten in de hand kunnen blijven houden. Het team dat een bal kwijtraakt kan het verschuldigde bedrag ook voldoen door vrijwilligerstaken op zich te nemen zoals het schoonmaken van de kleedkamers, het leveren van scheidsrechters voor jeugdwedstrijden etc. Deze vernieuwde afspraken gelden voor alle teams; dus ook voor de seniorenteams.