De presentatiegids is uit

19 september 2013 18:45

Op de jaarvergadering van woensdag 18 september 2013 werd de eerste presentatiegids door voorzitter Ronald Riemersma uitgereikt aan het nieuwe erelid Coos van Kooten.

Het is de eerste keer dat de vereniging met een presentatiegids uitkomt, maar de bedoeling is om jaarlijks een magazine uit te brengen.

Initiatiefnemer is de sponsorcommissie. Deze commissie bestaat uit de leden Harm Jensma, Schelte Lep, Fokko van der Woude, Sytze-Jorrit Jorritsma en Benny Stapensea. Zij hebben uiteraard voor de adverteerders gezorgd. De interviews en achtergrondverhalen zijn aangeleverd door Jan K. de Groot, terwijl Mark Terpstra prachtige foto’s heeft gemaakt waaronder de cover.

In de gids staan interviews met Femke Keizer & Olga Kolkman en Arnold Haanstra en daarnaast een verhaal over hoofdsponsor Willem Brouwer. Daarnaast wordt het jeugdbeleid kort besproken en staat de eeuwige topscorerslijst in het blad afgedrukt. En vergeet niet om het verhaal te lezen over de twee voetbalfamilies die sinds de oprichting van onze club in 1931 onafgebroken betrokken zijn bij onze club: Groen en Keizer.

Daarnaast de wedstrijdprogramma’s van Vrouwen 1 en Zondag 1 tot het einde van het seizoen, een poster van Zondag 1, adressen en de eregalerij.

Degenen die voorheen maandelijks het clubblad ontvingen, krijgen nu ook de presentatiegids bezorgd.