St.-Anna gaat naar de vrijdagavond!

8 juni 2018 14:00

Helaas ontkomt ook onze voetbalvereniging niet aan de trend waarbij het aantal recreatieteams bij de senioren (heren) afneemt.

Bij de recente evaluatie van de huidige elftallen is gebleken dat het naar alle waarschijnlijkheid niet mogelijk zal zijn om Zaterdag 1 en Zondag 3 in stand te houden.

Omdat we als vereniging uiteraard graag aan iedereen die wil de mogelijkheid willen bieden om te voetballen, is afgelopen vrijdag een aantal spelers van beide elftallen, samen met een aantal bestuursleden, samengekomen om te kijken of we op een of andere manier toch een team kunnen samenstellen.

Hierbij is ook het initiatief van ONT uit Opeinde besproken om niet op zaterdag of zondag te spelen maar op vrijdagavond een competitie op te gaan zetten. Al snel bleek dat bij onze spelers hier het meeste animo voor is en inmiddels is ook gebleken dat ONT in samenspraak met de KNVB inderdaad een vrijdagavond competitie op gaat starten.

Daarom hebben we vanuit vv St.-Anna besloten om een team in te schrijven voor deze competitie! Inmiddels heeft al een aantal spelers aangegeven in dit team te willen gaan spelen, maar uiteraard willen wij dit aantal graag uitbreiden! Dus als ook jij graag op vrijdagavond een balletje wilt trappen, meld je aan!

Contact: Hans Bootsma, [email protected]