MO13 voetbalt tegen moeders

10 juni 2018 10:15

Het team van MO13 heeft het seizoen op een leuke manier afgesloten met een voetbalwedstrijd tegen hun moeders met daarna een barbecue. Het was in 1 woord geweldig.

Mensen zijn wel eens verbaasd dat ik na 30 jaar nog steeds begeleider ben van een team.

Welnu die mensen hadden gistermiddag en avond even langs moeten komen bij de wedstrijd MO13 tegen hun moeders en bij de barbecue.

Een geweldige sfeer onderling tussen ouders, speelsters en begeleiding. Alle moeders die spontaan meedoen aan de wedstrijd ook al hebben ze nog nooit een bal getrapt, een leuke barbecue waarbij de kinderen met zijn allen spelletjes doen en dan met de naduk op met zijn allen, ouders die gezellig bijkletsen onder het genot van een drankje en hapje.

Als ik dat allemaal zie denk ik, ja dat is waaarom ik het na 30 jaar nog steeds doe.

En dat we dan net niet kampioen zijn geworden is minder belangrijk.

Paul Feenstra bedankt voor het fluiten, Susan en Gabriel bedankt voor de organisatie van de barbecue en speelsters en ouders bedankt voor het geweldige seizoen.

Jan de Groot