Mutaties bij Zondag 1 en Vrouwen 1

21 juni 2018 13:15

De overschrijvingsdatum is gesloten. Zoals jullie van ons gewend zijn hierbij de mutaties die er plaatsgevonden hebben bij Zondag 1 en Vrouwen 1.

Zondag 1
Duco Mulder uit Goutum is vanaf het seizoen 2018-2019 de nieuwe hoofdtrainer. Hij volgt Sido Postma op die naar Olyphia gaat. Duco wordt geassisteerd door Frank van Loon.

Bij Zondag 1 zijn de spelers Klaas Jan Bijlsma, Johan Dijkstra en de keepers Wouter Mak en Jelmer van der Zee gestopt. Van Nicator is Mervin Hempenius overgekomen. Verder traint er in de voorbereiding een aantal jeugdspelers mee.

Vrouwen 1
Trainer Sido Postma vertrekt naar Heerenveense Boys en vanaf volgend seizoen staat Andries Rinsma voor de groep. Hij wordt geassisteerd door Jeroen van der Vaart.

Anne Sikkema zet haar actieve voetballoopbaan bij SC Stiens voort, Emma Swart vertrekt naar The Knickerbockers, terwijl Femke Keizer stopt als speelster van de eerste selectie. Daartegenover staat de terugkeer van Olga Kolkman en Femke Reitsma, na een eenjarig verblijf bij VIOD. Olga en Femke zijn echter niet de enige speelsters die van VIOD overkomen, want ook Aafke de Hoek en Lisa Grendel komen de selectie van St.-Anna versterken.

Langs deze weg willen wij iedereen die de club verlaat bedanken voor hun inzet voor onze club en wensen hen veel succes bij de nieuwe club toe. Tevens heten wij alle nieuwe spelers van harte welkom bij onze club en wensen hen veel succes toe.