Femke Keizer 'verrast' met afscheidswedstrijd

24 juni 2018 21:30

In het diepste geheim was de afscheidswedstrijd van Femke Keizer voorbereid en het is gelukt. Ze was volkomen verrast toen ze zondagmiddag haar team en vele oude bekenden zag. Het werd een leuke wedstrijd en waardig afscheid.

Femke Keizer had na een lange voetbal carriere en 15 seizoenen bij Vrouwen 1 besloten dat ze ging stoppen en dat was voor haar teamgenoten reden om een afscheidswedstrijd voor haar te organiseren.

Iedereen die ooit met haar gevoetbald had, werd uitgenodigd en een speciale facebookpagina werd in het leven geroeopen en dat allemaal in het diepste geheim.

Zondagmiddag 24 juni jl. werd ze om 14.00 uur van huis gehaald in de veronderstelling dat ze op kraamvisitie zou gaan, maar dat ging even anders. Bij het voetbalveld wachtte haar team en vele oude teamgenoten haar op en het was mooi om te zien dat ze volkomen verrast was.

Na de begroeting was er een wedstrijd georganiseerd met heel veel speelsters en trainers waar ze mee gespeeld heeft en dat is altijd leuk om te zien. Er werd zowaar ook nog goed gevoetbald.

Na de wedstrijd was er een hapje en een drankje in de kantine en werd het een gezellige boel.

Femke, nogmaals bedankt voor al die mooie jaren en gelukkig blijf je nog betrokken als leidster bij Vrouwen 1.