Supersaterdeg: Vrouwen 1 en Zondag 1 spelen zaterdagavond a.s. thuis

13 september 2018 17:15

Zo vroeg hebben we nog nooit een ‘Supersaterdeg’ gehad. De competitie is nog niet eens begonnen of zowel Zondag 1 als Vrouwen 1 spelen op dezelfde avond al samen thuis.

Op zaterdag 15 september a.s. speelt Zondag 1 om 17.00 uur de bekerwedstrijd tegen Zeerobben. Weliswaar zijn beide ploegen al door naar de volgende ronde, maar reken er maar op dat beide teams eerste in de poule willen worden.

Om 19.30 is het vervolgens de beurt aan Vrouwen 1. Dit team bekert in ‘De Waaie’ tegen Oranje Nassau 4. De eerste bekerwedstrijd is door St.-Anna gewonnen, zodat winst hoogstwaarschijnlijk plaatsing betekent voor de volgende ronde.

Het belooft een mooie en gezellige avond te worden met twee wedstrijden in ‘De Waaie’ en daarna kan er in de kantine nog volop nagepraat worden over beide wedstrijden.

Natuurlijk zijn belangstellenden van harte welkom.