Op zaterdag 10-11-2018 is er van alles te beleven in ‘De Waaie’ e.o.

7 november 2018 13:30

Het komt maar zelden voor dat Vrouwen 1 en Zondag 1 op dezelfde dag thuis spelen. Maar dit seizoen is het al de tweede keer dat dit het geval is. Zaterdag 10 november om 15.00 uur trapt Vrouwen 1 in de competitie af tegen Wolvega en om 17.00 uur speelt het eerste de bekerwedstrijd tegen Zeerobben.

Maar ook Vrouwen 2 en JO17-1 spelen deze middag (13.00 uur) thuis. Kortom: er valt veel te beleven en genieten op sportpark ‘De Waaie’.

Verder is er tussen de wedstrijden door en erna uiteraard alle gelegenheid voor een hapje en drankje in de kantine om daarna het Bildts Songfestival in dorpscentrum ‘Ons Huis’ te bezoeken.