Line-up en livemuziek na afloop wedstrijd St.-Anna - DTD

4 december 2018 8:00

Zondagmiddag 9 december a.s. speelt ons vlaggenschip thuis de derby tegen DTD. De wedstrijd begint om 14.00 uur.

Line-up
De spelers komen net voor 14.00 uur het veld op met een pupillenspeler aan de hand. De jeugdspelers komen uiteraard van DTD en St.-Anna. Dat is al een prachtig gezicht. Door deze line-up is er deze keer geen Pupil van de Week.

Peter Hagenstein
Direct na afloop van de wedstrijd is er livemuziek met niemand minder dan Peter Hagenstein. Deze feestzanger heeft al menig kantine op de kop weten te zetten. Met jullie hulp moet dat zondag vast ook weer gaan lukken.

Nog geen plannen voor zondag? Eerst een leuke en spannende pot voetbal kijken en daarna nog even nagenieten in de kantine.