In memoriam: Sietse Hiemstra

29 december 2018 12:30

Onverwacht is Sietse Hiemstra op 26 december overleden. Sietse is tachtig jaar geworden. Lang heeft hij deel uitgemaakt van de voetbalclub, maar de laatste jaren kwam hij niet meer in ‘De Waaie’ tijdens het voetbalseizoen. Zomers nog wel eens incidenteel bij het kaatsen. Van de kaatsvereniging is Sietse van 1981-1982 tot en met 1995-1996 voorzitter geweest.

Dit betekent niet dat Sietse zich niet voor de voetbalclub heeft ingezet. Jarenlang heeft Sietse gevoetbald. Het eerste was iets te hoog gegrepen waardoor hij voornamelijk in het tweede speelde. Later het derde. Tot ver in de vijftig heeft hij gespeeld. Dat was in het 35+-elftal dat in de jaren negentig nog over het gehele veld speelde.

In de jaren tachtig was Sietse jeugdleider en daarnaast is hij een aantal jaren consul geweest van onze club. Daarmee is hij in 2007 gestopt.

Wij wensen de familie veel sterkte toe in deze moeilijke tijd.

Op de foto: staand derde van links Sietse Hiemstra.