JO13-1 wint het ‘MLK Boardingtoernooi’

5 januari 2019 21:00

Afgelopen vrijdag ging de JO13-1 met twee teams op weg naar het ‘MLK Boardingtoernooi’ in Groningen.

Team 1 won alle poulewedstrijden ondanks dat wij als enige in de 1ste klasse uitkomen en de rest in de hoofdklasse. Dit was zeer verassend. Team 2 werd 4de na de poulewedstrijden.

Daarna volgden de superrondes en die werden door beide teams gewonnen, zodat Team 1 naar de finale ging en team 2 zich verzekerd had van de 3de plaats.

De finale werd een eenzijdige wedstrijd mede door het goede spel van St.-Anna. Er werd met maar liefst met 9-1 gewonnen. Dus meer dan verdiend kampioen!

En Ryan en Niek werden gekozen in het dreamteam waardoor we met drie prijzen naar huis gingen, omdat Niek nog werd verkozen tot de beste speler van het toernooi.

Wij willen alle ouders bedanken voor de support en het rijden.

Erwin, Jari en Harry