St.-Anna 1 in achtste finales en Vrouwen 1 in poulefase uitgeschakeld

12 januari 2019 16:00

Op de finaledag van het OFK in Franeker op zaterdag 12 januari jl. kwam St.-Anna 1 goed voor de dag. Het team eindigde als tweede in de poule en dat betekende plaatsing voor de achtste finales.

Tegenstander hierin was Flamingo. De Leeuwarders wonnen nipt met 4-3 van St.-Anna en gingen dus door naar de kwartfinales.

Na twee poulewedstrijden was uitschakeling al een feit voor Vrouwen 1. Zowel tegen Drachtster Boys als Avanti werd met 1-0 verloren. St.-Anna sloot het toernooi waardig af, want de laatste poulewedstrijd werd met 0-4 van Bergum/BCV 2 gewonnen.

Ondanks de uitschakeling kunnen de beide teams van St.-Anna terugkijken op een geslaagd toernooi waarin prima werd gepresteerd.