Competitie wordt dit weekend hervat

15 januari 2019 17:15

Het competitievoetbal wordt aankomend weekend hervat. Vrouwen 2 bijt het spits af. Het team speelt zaterdag 19 januari a.s. op sportpark ‘De Waaie’ de inhaalwedstrijd tegen Tzum. St.-Anna 1 speelt de dag daarop, 20 januari, uit tegen Jubbega. Op zondag 27 januari a.s. speelt het eerste vervolgens thuis tegen Olyphia.

Ook Vrouwen 2 komt dat weekend in actie. Op zaterdag 26 januari a.s. betreft het wederom een thuiswedstrijd. Tegenstander is dan GAVC. De aanvangstijd van de beide thuiswedstrijden van Vrouwen 2 is 13.00 uur.

Ook St.-Anna 3 gaat los. Het team van Paulus Akkerman heeft de thuiswedstrijd tegen ONT 4 op het programma. Dan hebben we het over vrijdagavond 25 januari a.s. Aanvang: 20.00 uur.