Jeugdkamp Appelscha 2019

12 april 2019 11:45

Hoe leuk is dat!!! Samen met leeftijdgenootjes een weekendje weg. Een weekend vol sport, spel en veel plezier. Sinds 2013 organiseert de activiteitencommissie van De Waaie een jeugdkamp. Een jeugdkamp voor de basisschoolleerlingen van de voetbal- en kaatsvereniging. Sinds vorig jaar doet ook de jeugd van de volleybalvereniging gezellig mee en dit is het eerste jaar dat de handbalvereniging ook meegaat. En wie weet zijn er nog meer verenigingen waarvan de jeugd graag mee wil. Dat kan natuurlijk altijd!

Sinds 2013 organiseert de activiteitencommissie van De Waaie een jeugdkamp. Een jeugdkamp voor de basisschool leerlingen van de voetbal- en kaatsvereniging. Sinds vorig jaar doet ook de jeugd van de volleybalvereniging gezellig mee en dit is het eerste jaar dat de handbalvereniging ook meegaat. En wie weet zijn er nog meer verenigingen waarvan de jeugd graag mee wil. Dat kan natuurlijk altijd!!

Het jeugdkamp is een weekend vol uitdagingen en plezier.  Een superleuk kamp met veel verschillende activiteiten; sporten, spellen, zwemmen (zwemdiploma=verplicht) zingen bij het kampvuur en lekker gek-doen met elkaar en nog veel meer.

Er is een vol dag programma, zodat de jeugd zich niet kan vervelen. Alle activiteiten vinden plaats op en rondom de kampeerboerderij.Er zijn volop activiteiten waar sportiviteit voorop staat. Maar er zijn ook creatieve activiteiten, de bonte-avond is een van de vele hoogtepunten van het weekend.

De begeleiding bestaat uit de activiteitencommissie van De Waaie samen met leden van de jeugdcommissies van de diverse verenigingen.

We verblijven op een prachtige locatie in Appelscha. Deze groepsaccommodatie ligt tegen de bossen aan en dicht bij de Kale Duinen en het Canadameer een prachtige omgeving. Voor de organisatie een prima locatie om verschillende activiteiten te organiseren. Slapen in de kampeerboerderij van Wouda is echt een feestje. Grote slaapzalen voor de jongens en meisjes. Inclusief een gaarkeuken waar we zelf eten klaarmaken voor de jeugd zodat ze sterk genoeg zijn om mee te doen aan alle activiteiten.

Ook dit jaar is er weer een jeugdkamp en we hopen dat er weer veel jeugd met ons meegaat op avontuur.

Datum: vrijdag 5 juli tot en met zondag 7 juli 2019.

Kosten: € 35,- per kind. Incl. eten, drinken en overnachten

Lijkt het je leuk om mee te gaan geef je dan op via onderstaand emailadres.  [email protected]

Graag leeftijd en sportvereniging vermelden. Zijn er nog vragen dan kan er altijd contact met ons op genomen worden voor nadere informatie.

Jeugdkampcommissie; Bert de Jager (volleybalver.), Gabriel Postma (kaats-vereniging) en Janny Anema (handbalver.).

Activiteitencommissie De Waaie: Ben, Fenje, Germ, Maaike, Margot, Paul, Sikke, Sandra en Tjamme.