Jubbega 1 - St.-Anna 1 gestaakt

27 april 2019 9:45

De competitiewedstrijd tussen Jubbega en St.-Anna werd vrijdagavond 26 april jl. na 65 minuten gestaakt.

De lichtmasten op het sportcomplex van Jubbega vielen uit. Een paar keer is tevergeefs geprobeerd om alle lichten weer brandend te krijgen. Scheidsrechter Broersma kon niets anders doen dan te besluiten de wedstrijd te staken.

Wanneer de wedstrijd (nog 25 minuten) uitgespeeld gaat worden, is op dit moment onbekend. De stand is 3-2 voor Jubbega. Doelpuntenmakers St.-Anna: Geert Scheer en Marc Bakker.