vv St.-Anna zoekt nieuwe trainer voor het tweede elftal

23 mei 2019 12:30

vv St.-Anna zoekt voor het seizoen 2019/2020 een enthousiaste trainer voor het tweede elftal.

De belangrijkste taken zijn het trainen/coachen van het enthousiaste, positief ingestelde en gemotiveerde tweede elftal op zondag en het verzorgen van de trainingen op de dinsdag- en vrijdagavond. Het tweede team van vv St.-Anna speelt momenteel in de reserve 1e klasse op zondag.

Van de hoofdtrainer wordt verwacht dat hij of zij:

– Een goede sfeer weet te creëren tijdens trainingen en wedstrijden;
– Sociaal, communicatief en organisatorische vaardig is;
– Het tactische en communicatieve vermogen bezit om team en spelers beter te maken
– Interesse en betrokkenheid toont in de vereniging en regio;
– Aandacht voor de (jonge) talenten binnen de vereniging en deze inpassen;
– Diploma’s als TCII zijn niet noodzakelijk maar uiteraard wel een pre;
– Vergoeding in overleg.

De club verzoekt een motivatiebrief + CV per e-mail toe te sturen voor 7 juni 2019 naar de Voetbaltechnische commissie van vv St.-Anna: [email protected]