MO11-1 wint eerste prijs Girlsday Be Quick

1 juni 2019 11:45

Vanochtend vroeg uit de veren: 7.45 uur verzamelen in De Waaie en dan op naar Dokkum. Waar we mee mochten doen aan het ‘Girls Day-toernooi’, georganiseerd door Be Quick Dokkum.

Helaas waren we niet compleet, want er waren een paar meiden ziek. Maar via de Whats App konden we iedereen op de hoogte houden.   We zaten in een poule met vijf ploegen. De eerste wedstrijd tegen Be Quick wonnen de dames met 2-0. Daarna even in de rust en op naar de volgende wedstrijd tegen Leeuwarden ZW. Deze  was iets pittiger, maar toch wonnen we hem met 1-0.

ONT - St. Anna eindigde daarna in een overwinning met 4-0 en toen zagen de dames best wel in dat er kans was om te winnen… Ook de trouwe toeschouwers, die mee waren, begonnen positief fanatiek te worden.

De laatste wedstrijd beloofde dus wel wat… Deze was tegen Marum en whoop whoop! Ook deze wonnen onze dames met 2-0. Dus het hele toernooi totaal geen doelpunt tegen. Wat een toppers!

Een prachtige mooie roze beker werd in ontvangst genomen door Jildou. De aankomende weken zal de beker schitteren bij een elk uit het team en dan gaat hij naar de Wall of Fame in De Waaie. Gefeliciteerd toppers!