Vacature: Wie wordt de nieuwe secretaris van de vv?

4 juni 2019 15:30

Vanaf september is de functie van secretaris vacant in het bestuur. Daarom is het bestuur druk op zoek naar een nieuwe secretaris.

De bedoeling is dat de nieuwe secretaris na de jaarvergadering de taken van de huidige overneemt. Dit betekent natuurlijk niet dat de nieuwe secretaris aan zijn/haar lot overgelaten wordt. In tegendeel: voor vragen en informatie, kan men altijd bij de voorgangster terecht.

Als secretaris maak je onder andere eens per maand notulen van de bestuursvergaderingen, ontvangt mail/post en stuurt dit indien nodig door naar betreffende personen of medebestuursleden. Je bent als het ware contactpersoon van de voetbalvereniging.

Wat voor bestuur tref je aan? Een actief en dynamisch gezelschap. De bestuursvergaderingen vinden altijd in een gemoedelijke sfeer plaats.

Als je meer informatie wilt, wend je dan vrijblijvend tot [email protected]. Bij dit e-mailadres kun je ook aangeven dat je belangstelling hebt om deze functie te bekleden. Maar natuurlijk kun je ook altijd een bestuurslid aanklampen.