VV Sint Annaparochie organiseert voetbaltoernooi voor Serious Request!

13 oktober 2013 15:45

Van 18 tot en met 24 december 2013 staat het Glazen Huis in Leeuwarden. Wat zal dat een gezelligheid, plezier en geluk samenbrengen. Elk jaar gaan de opbrengsten naar een ander goed doel.

Jaarlijks sterven er vele baby’s door toedoen van een gebrek aan schoon drinkwater, zeep en toiletten in arme landen. Het Rode Kruis helpt met schoon drinkwater en zeep, met de bouw van sanitaire voorzieningen en met training en informatie over het belang van goede hygiëne.

Ook VV Sint Annaparochie wil graag meehelpen aan dit fantastische doel!
Hoe?                Voetbaltoernooi 23 oktober
Waar?              Parkeerplaats van de voetbalvereniging
Aanvang?        13:00 uur
Wie?                 Alle F-, E-, D- en meisjespupillen kunnen zich opgeven. Ook
                          vriendjes en vriendinnen die niet op voetbal zitten, zijn zeker
                          welkom om deel te nemen.

Wat is de bedoeling?
Je geeft je individueel op door het volgende formulier in te vullen of je op te geven bij je leider. Iedereen die zich opgeeft zorgt ervoor dat hij/zij minimaal twee doelpuntensponsors regelt. De bedoeling is dus dat je bijvoorbeeld je ouders, opa, oma, kennissen of overige familieleden gaat benaderen om jouw doelpuntensponsor te worden.

De teams zullen ingedeeld worden en dan betaalt je opa bijvoorbeeld 3 euro voor elk doelpunt dat gescoord wordt door jouw team tijdens dit toernooi!
Mocht je doelpuntensponsor nou denken dat je team 30x gaat scoren, mag hij/zij natuurlijk ook één bedrag doneren. Doelpuntensponsoren geef je op met het formulier doelpunten sponsoren

Prijzen!

Er is tijdens deze middag een aantal prijzen te winnen:

1. Diegene die het hoogste totaalbedrag bij elkaar weet te zoeken wint een leuke prijs!
  2. Het team dat eerste wordt tijdens deze middag, zal een eervolle vermelding krijgen op de website en zal met het team van de activiteitencommissie naar Leeuwarden gaan om de cheque te overhandigen aan het GLAZEN HUIS!

Opgave:

Deelnemer

Sponsor

Als iedereen zijn best doet om zoveel mogelijk sponsoren bij elkaar te zoeken, kunnen we op een leuke en sportieve manier, vele levens redden!