Nieuwjaarsreceptie op woensdag 1 januari 2020

23 december 2019 9:30

Het is een traditie van bijna veertig jaar: de Nieuwjaarsreceptie. En op één editie na is deze activiteit altijd op de allereerste dag van het jaar. Dit jaar is het de 39ste keer dat velen de gang naar kantine van sportpark ‘De Waaie’ maken.

Op de Nieuwjaarsreceptie, die om 17.00 uur begint, komen dus altijd veel leden, vrijwilligers, sponsoren, donateurs, supporters en ouders van jeugdleden op af en uiteraard is iedereen ook deze keer weer van harte welkom.

De Nieuwjaarsreceptie kent een aantal vaste onderdelen. Wij nemen ze hieronder even met jullie door.

Toespraak
Voorzitter Ronald Riemersma van onze club en zijn collega Teun de Jong van de kaatsvereniging houden een korte toespraak. Hoe is het de beide clubs vergaan in het voorbije jaar en wat staat beide clubs te wachten in 2020?

De ‘Waaier fan ’t Jaar'
Met deze verkiezing is in 2016 geleden begonnen. Wie wordt dit jaar in het zonnetje gezet als vrijwilliger van het jaar? De activiteitencommissie maakt dit rond 17.45 uur bekend.

Cabaret
De cabaretgroep ‘De klaine Bildtse Kemedy’ is op dit moment druk bezig met de voorbereidingen voor het nieuwe programma dat op de Nieuwjaarsreceptie ten uitvoer zal worden gebracht. De cabaretgroep treedt voor de zeventiende keer op. Wordt het in 2020 wederom een succesvol en spraakmakend programma? Ervaar het zelf! De ‘Kemedy’ bestaat uit Mina Dijkstra, Jan de Groot, Menno Hoekstra, Frank van Loon, Nienke Stap en Tjepco Vrieswijk. Het programma heeft dit jaar de titel ‘De klaine Bildtse Kemedy het niks om ’e hakken’ meegekregen. Het optreden begint om 18.00 uur.

Natuurlijk is er ook volop gelegenheid om elkaar een goed en gelukkig Nieuwjaar te wensen en voor een hapje en een drankje.

Er mag uiteraard geen alcohol geschonken worden aan jongeren onder de achttien jaar. Hierop wordt ook op deze dag streng gecontroleerd.

Tot 1 januari 2020!