Teams St.-Anna presteren uitstekend op OFK zaalvoetbal

11 januari 2020 16:00

Op de finaledag van het OFK in Franeker op zaterdag 11 januari jl. kwam onze club met twee teams in actie: St.-Anna 1 en Vrouwen 1. En beide teams kwamen goed voor de dag.

St.-Anna 1 eindigde als eerste in de poule en dat betekende uiteraard plaatsing voor de achtste finales. Tegenstander hierin was Broekster Boys. De wedstrijd eindigde in 2-2 waarna St.-Anna de strafschoppen beter nam.

In de kwartfinales kwam men Wykels Hallum tegen. Ook dit werd een remise: 1-1. Wykels Hallum trok aan het langste eind in de strafschoppenreeks hetgeen uitschakeling voor St.-Anna betekende.

Ook Vrouwen 1 kwam ver. In de poule eindigde St.-Anna als tweede en ging hiermee door naar de kwartfinales. Tegen drs. Vijfje werd gelijk gespeeld: 1-1. Drs. Vijfje nam echter de strafschoppen beter waardoor de vrouwen werden uitgeschakeld.

De beide teams van St.-Anna kunnen terugkijken op een geslaagd toernooi waarin uitstekend werd gepresteerd.