Gezocht: trainer Vrouwen 1 voor 2013-2014

8 februari 2013 17:15

De VTC is voor volgend seizoen op zoek naar een enthousiaste trainer voor Vrouwen 1. Dit team komt uit in de 2de klasse. St.-Anna beschikt over een jonge, ambitieuze damesselectie.

Naast het sportief presteren staat ook gezelligheid hoog in het vaandel bij het team.
Van de trainer wordt onder meer verwacht:
  • Het verzorgen van de trainingen tweemaal per week;
  • Het begeleiden en coachen van het team op wedstrijddagen (bij voorkeur);
  • Goede communicatieve vaardigheden;
  • Betrokkenheid bij het team en de vereniging.

vv St.-Annaparochie is een sociale en levendige vereniging met een bloeiende vrouwen- en meisjesafdeling. In het seizoen 2012-2013 beschikt de club over twee vrouwenteams, een meisjesjuniorenteam en twee meisjespupillenteams.

Heeft u interesse in deze functie en in onze vereniging, dan zien wij uw sollicitatie graag tegemoet. Sollicitaties met cv kunnen per e-mail gericht worden aan: [email protected]

Voor meer informatie kan er ook contact opgenomen worden met Jan de Groot (coördinator vrouwen en).
e-mail: [email protected]. Telefoon: 0518-402960 / 06-24823496.