Pupil van de week 19 oktober: Niek Wadman

15 oktober 2013 12:45

Zaterdagavond speelt Zondag 1 de bekerwedstrijd tegen Drachten 1. Natuurlijk is er ook deze wedstrijd weer een pupil van de week!

Niek Wadman is deze keer de gelukkige. Hij speelt in de F2. Zijn team doet het tot nu toe uitstekend in de competitie. Alle vijf gespeelde wedstrijden werden gewonnen en de tegenstanders wisten slechts drie keer te scoren. De F2 heeft zelf al 49 doelpunten gemaakt!

En wie voert momenteel de topscorerslijst aan van de hele VV? Juist! Niek Wadman! Hij heeft al 27 keer gescoord!

Niek zijn favoriete club is Ajax, en zijn favoriete speler is Siem de Jong. Van St.-Anna Zondag 1 vindt hij Sytze Jorrit Jorritsma de beste.

Niek heeft erg veel zin om pupil van de week te zijn! Wie weet kan hij voor een goed begin van de wedstrijd zorgen door de keeper van Drachten te passeren en hopelijk is hij getuige van een mooie wedstrijd zaterdag.

Niek, veel succes en plezier!