Bijeenkomst trainers en begeleiders 9 maart a.s.

18 februari 2020 21:00

Op maandag 9 maart a.s. is er een bijeenkomst voor alle trainers en begeleiders. Twee korte sprekers zullen zorgen voor nieuwe inspiratie en de avond zal vooral ook in het teken staan van verbinding en gezelligheid.

Onze vereniging vindt zijn kaderleden heel erg belangrijk en wil ze een aantal keren per jaar voorzien van nieuwe ideeën en een stukje waardering laten voelen.

Op maandag 9 maart a.s. hebben we een gezellige en inspirerend programma voor alle trainers en begeleider en het programma ziet er als volgt uit:

19.45-20.00: Inloop met koffie/thee en wat lekkers
20.00-20.30: Spreker 1
20.30-20.40: Korte pauze
20.40-21.10: Spreker 2
21.10: Gezellige nazit met een hapje en drankje

Voor iedereen zijn er 5 consumptiebonnen deze avond.