Pupil van de Week: Luca Jaarsma

28 februari 2020 8:15

Luca Jaarsma is zondag 1 maart a.s. de Pupil van de Week. Luca speelt in de JO8-3 en kan zowel op het middenveld als aanvallend uit de voeten.

Tijdens de wedstrijden wordt het team van Luca gecoacht door Niels Wijngaarden en Henk van der Veen. Beiden hebben zelf ook een behoorlijke loopbaan bij onze club opgebouwd. Degene die Luca c.s. als spelers op de training beter maakt is Dirk Postma. Hij is dus de trainer.

Luca’s favoriete club is Ajax en zijn favoriete speler zit dan ook bij deze club: Quincy Promes. Zijn favoriete speler van St.-Anna 1 is Geert Scheer.

Wij wensen Luca heel veel plezier en succes toe bij de wedstrijd tussen St.-Anna 1 en Akkrum 1. En met de wedstrijdbal, beschikbaar geteld door Van der Kamp Sports, ga je vast scoren!