Coronavirus: geen voetbal, geen training en geen activiteiten

19 maart 2020 7:45

Wellicht is het overbodig om te melden, maar als club willen wij altijd duidelijk zijn naar onze leden, donateurs, sponsoren en supporters toe.

Daarom melden wij langs deze weg nogmaals dat er tot nader bericht geen wedstrijden worden gespeeld en er ook niet zal worden getraind.
Wanneer de voetbalactiviteiten hervat worden, melden wij op onze site zodra dit bekend is.

Ook alle clubactiviteiten (klaverjasavond en de tapcursus) gaan tot 6 april 2020 uiteraard niet door. Hetzelfde geldt voor het kledingspreekuur en het fysiospreekuur. Of de activiteiten na deze datum wel doorgaan, is nog maar de vraag.