E pupillen 9:9 toernooi in Berlikum

19 oktober 2013 14:45

Op woensdag 23 en vrijdag 25 oktober sa.s. pelen onze E-pupillen het 9x9 E-toptoernooi te Berlikum. Op woensdag worden de poulewedstrijden gespeeld, op vrijdag is de Grote Finale. Deze finale gaat gepaard met veel spektakel, een vlaggenparade, muzikale ondersteuning van DJ en natuurlijk de prijsuitreiking.Er wordt 9x9 gespeeld op een groter speelveld; dit om het grotere veld te ervaren.
Onze pupillen moeten natuurlijk flink aangemoedigd worden tijdens dit evenement. De wedstrijden gaan van start om 16:30, tot ziens.