Update 6 juli 2020: De 75 ballen zijn er!

18 juni 2020 19:00

Het huidige seizoen is afgelopen. Wij kunnen vooruitkijken naar volgend seizoen. Maar dat is gemakkelijker gezegd dan gedaan, want er zijn nog veel zorgen over de financiƫle gevolgen van het coronavirus en alle maatregelen voor vv St.-Annaparochie. Wij willen echter voorkomen dat deze crisis ook volgend seizoen het voetbalplezier van onze (jeugd)leden verpest. Help je mee?

Ballenactie
We hebben voor volgend seizoen 75 nieuwe ballen nodig. De afgelopen jaren zorgden we altijd per categorie voor een flink aantal ballen voor de trainingen. In de praktijk hadden trainers hierdoor soms een tekort aan ballen, omdat er met meerdere teams tegelijk wordt getraind. Voor volgend seizoen willen we dan ook graag zorgen dat elke trainer en dus elk team zijn eigen ballen trainingsballen heeft. Een hele aanschaf in deze lastige tijd. Daarom organiseren we een Ballenactie voor de 75 ballen die we nodig hebben.

Iedereen die vv St.-Annaparochie een warm hart toedraagt kan meedoen. Via onze actielink kun je een bal doneren aan onze club. Het is ook mogelijk om een kwart of een halve bal te doneren. Zo willen we er samen voor zorgen dat de bal straks gewoon weer kan rollen bij vv St.-Annaparochie. Want als het balletje straks weer rolt, komt de rest ook wel weer!

Update zaterdag 20 juni 2020:

Donderdag 18 juni jl. werd de ballenactie op de website gezet. Vervolgens ging het heel snel. Op vrijdagavond stond de teller al op 40. En op zaterdagochtend al 49! Dit betekent dat er nog 26 baldonaties nodig zijn om op 75 ballen te komen.

Wil je ook een bal aan de club doneren? Dat kan. Graag zelfs.

Doneer een bal
Klik op onderstaande link om een bal te doneren:

www.actielink.nl/vvstanna

Met sportieve groet,