Alle voetbalactiviteiten voorlopig opgeschort!

23 augustus 2020 18:30

Het bestuur van vv St.-Anna heeft vandaag, 23 augustus, besloten om alle voetbalactiviteiten (trainingen en oefenwedstrijden) tot nader order op te schorten. Dit is het gevolg van een melding die we vandaag hebben gekregen dat een familielid van 1 van onze selectieleden positief is getest op Corona. Deze maatregel geldt voor zowel het senioren- als het jeugdvoetbal en geldt ook voor het spelen van uitwedstrijden.
Wij zullen in samenspraak met de GGD en andere instanties bepalen wanneer de voetbalactiviteiten worden hervat. Hou hiervoor de website in de gaten.