Instellen corona commissie

30 september 2020 11:30

Om de impact van de corona gerelateerde maatregelen van de overheid op onze vereniging, de toegang tot het sportpark voor voetballers en gebruik van de kantine in goede banen te leiden, hebben vv St.-Anna, Stichting de Waaie en Stichting Kantine Exploitatie de Waaie besloten om een zogenaamde ‘corona commissie’ in het leven te roepen. Deze commissie bestaat uit afgevaardigden van de verschillende partijen en is nu een aantal weken actief.

De commissie is belast met het doorvoeren van de maatregelen op het sportpark en de kantine. Op deze manier willen we de lijnen zo kort mogelijk houden en zijn we hopelijk in staat om snel op de omstandigheden te reageren.

De commissie bestaat uit:

• Menno Hoekstra
  • Bennie Stapensea
  • René de Swart
  • Hans Bootsma

Voor vragen, ideeën etc. kunt u mailen naar [email protected]