Dronrijp 1 - St.-Anna 1 live te volgen op internet

10 oktober 2020 8:00

Wij weten allemaal wat er momenteel aan de hand is: er mag geen publiek aanwezig zijn bij welke wedstrijd dan ook.

Op de wedstrijden van het eerste komen altijd veel toeschouwers af, maar al deze mensen mogen nu dus niet komen.

Maar geen nood: vv Dronrijp heeft ervoor gezorgd dat iedereen op zondag 11 oktober a.s. de wedstrijd gewoon thuis op de computer kan volgen. Daar zijn wij Dronrijp zeer erkentelijk voor.

De wedstrijd is te zien via deze link: https://video.nest.com/live/RF8dBi8uaG

Inderdaad, ook al speelt het eerste uit, jij ziet de wedstrijd thuis!

Het bestuur is daarnaast bezig om ook de thuiswedstrijd van volgende week live op internet uit te zenden.