Voorlopig geen kledingspreekuur

15 oktober 2020 17:00

Zoals iedereen vast heeft meegekregen zijn er afgelopen dinsdag nieuwe maatregelen aangekondigd in verband met corona.

Deze maatregelen betekenen onder andere dat er de komende weken geen wedstrijden mogen worden gespeeld, maar ook dat kleedkamers en kantines gesloten worden. Dit is voor ons dan ook de reden geweest om de spreekuren die ingepland stonden voor de komende weken te annuleren.

Zodra er weer enig zicht is op verruiming van de regels en we weer wedstrijden kunnen gaan spele,n worden de spreekuren weer ingepland. Dit zal ook via de site worden gecommuniceerd.

Indien er toch nog een vraag is voor de kledingcommissie of mocht je alleen kleding in willen leveren, dan kun je een mail sturen naar [email protected]

Laten we met zijn allen ervoor zorgen dat de maatregelen werken en dat we zo spoedig mogelijk weer op normale wijze kunnen trainen en wedstrijden spelen.