vv St.-Anna houdt oliebollenactie

27 november 2020 16:00

De coronacrisis treft ons allemaal en zo ook vv St.-Anna. Door de gedwongen sluiting van de kantine heeft de club te maken met een behoorlijk omzetverlies. Om de gemiste kantine inkomsten enigszins te compenseren komt de voetbalvereniging met een oliebollenactie.

Alle leden van de club zijn betrokken bij de actie. We vragen de voetballers, groot en klein, om zakken oliebollen en/of krentenbollen aan de man te brengen. 1 zak van 10 stuks kost € 8,00.

Op dinsdag 29 en woensdag 30 december 2020 kunnen de bestellingen opgehaald worden bij sportcomplex De Waaie. In verband met corona haalt elke verkoper zijn eigen bestelling op en zorgt zelf voor de verspreiding hiervan. Meer informatie over het afhalen volgt te zijner tijd nog.

We hopen dat iedereen het belang van de actie inziet. We zijn trots op ons mooie complex met prachtige faciliteiten, eersteklas materialen en kleding die een mooi visitekaartje van de club is. Om aan deze verwachtingen te blijven voldoen kunnen we nog wel wat inkomsten gebruiken. Hopelijk kunnen we rekenen op jullie inzet!

Voor degenen die de meeste zakken oliebollen verkopen zijn er ook leuke prijzen te winnen uit de eigen webshop:

• 1e prijs: trainingspak
  • 2e prijs: sporttas
  • 3e prijs: rugzak
  • 4e prijs: cap
  • 5e prijs: schoenentas

Wil je de club ook steunen, maar is er niemand bij jou aan de deur geweest, dan kun je oliebollen bestellen via www.vvstanna.nl/oliebollen . Nadat je het formulier volledig (alle verplichte velden) hebt ingevuld wordt de betalingsomgeving IDEAL geopend en kun je het verschuldigde bedrag overmaken.

Bestellen kan tot vrijdag 11 december 2020. Woon je in St.-Annaparochie, dan komen wij de oliebollen op 29 of 30 december persoonlijk bij jou langs brengen! In de andere gevallen nemen we even contact met je op.

Oliebollenactie_2.jpg