Eerste exemplaar presentatiegids aangeboden aan Jelle Posthumus

29 november 2020 8:15

De achtste achtereenvolgende presentatiegids is uit. Zoals gebruikelijk wordt het eerste exemplaar ieder jaar aan een persoon aangeboden. Dit jaar werd het eerste exemplaar uitgereikt aan Jelle Posthumus.

Nietsvermoedend stapte Jelle zaterdag 28 november jl. de kantine op sportpark ‘De Waaie’ in. Weldra blijkt dat hem de eer ten deel is gevallen om het eerste exemplaar in ontvangst te nemen. Hij kreeg deze overhandigd door voorzitter Ronald Riemersma.

In deze gids staat een interview met Jelle waarbij stilgestaan wordt bij het feit dat hij nu precies vijftig jaar vrijwilligerswerk voor de club verricht. Met andere woorden: vijftig jaar in het vak…