Gezocht: verkopers programmaboekjes en entreekaartjes

30 augustus 2021 7:45

Harry Wadman is naarstig op zoek naar vrijwilligers voor het verkopen van de programmaboekjes en entreekaartjes bij thuiswedstrijden van het eerste op zondag. Ook junioren mogen hierop reageren. Graag zelfs!

De tijden zijn van 13.00-14.15 uur. Het is niet zo dat je iedere thuiswedstrijd hoeft, want het gaat per toerbeurt. Dus die twee of drie keer in het seizoen is toch wel te doen, toch?

Heb je belangstelling? Stuur dan een mail naar [email protected] of neem telefonisch contact op met Harry (06-15509626). Wil je eerst meer informatie hebben, dan kun je hiervoor ook bij Harry terecht.