Line-up en latje trappen in plaats van ‘Pupil van de week’

2 oktober 2021 12:45

Baukje Westra had ooit het leuke idee om bij elke thuiswedstrijd van ons eerste elftal een ‘Pupil van de Week’ te introduceren.

Jarenlang is dat een traditie geweest. Prachtig natuurlijk, maar de activiteitencommissie heeft bedacht om de formule iets te wijzigen. De bedoeling is dat bij derby’s pupillenteams van de tegenstander worden uitgenodigd om een voorwedstrijd tegen een team van onze club te spelen.

Natuurlijk moet er dan ook wat patat en 7-up in om vervolgens met de grote mannen aan de line-up te beginnen.

Dus niet meer elke thuiswedstrijd een ‘Pupil van de Week’, maar bij derby's met het hele team het veld op.

In de rust gaan we dan met oudere pupillen proberen te ‘latje trappen.’ Natuurlijk met een mooie prijs voor de winnaar!

Komende zondag komt de JO8 tegen de JO9-2 in actie. De JO12 gaat latje-trappen.

Kom op tijd, tot zondag!