Gerry Bleeker nieuwe contactpersoon AZC

8 oktober 2021 13:45

Gerry Bleeker is met ingang van dit seizoen de nieuwe contactpersoon voor zaken rondom het AZC. Zij pakt de werkzaamheden op, die voorheen door Arie Bouma werden verzorgd. Gerry heeft vanuit haar werk ook contacten met het AZC en zo is de link met de voetbalvereniging snel gemaakt.

Gerry zorgt ervoor dat het AZC op de hoogte is van het reilen en zeilen bij de voetbalvereniging. Nieuwe leden vanuit het AZC worden door haar begeleid en in overleg met de VTC bij een team geplaatst. Ook zorgt ze voor de inschrijving als lid en de afgifte en inname van de kleding.

Indien nodig kun je Gerry bereiken via [email protected]