Jeugdfonds Sport & Cultuur

29 oktober 2021 16:30

Het Jeugdfonds Sport & Cultuur is er voor kinderen en jongeren die opgroeien in gezinnen met weinig geld. En dat zijn er, vanwege de coronacrisis, steeds meer. Het Jeugdfonds wil dat alle kinderen en jongeren lid kunnen worden van een sportclub, of dans-, muziek-, theater- of kunstlessen kunnen volgen.

Niet alleen omdat het leuk is, maar omdat het belangrijk is voor de persoonlijke ontwikkeling. Op de club leer je samenwerken, ontdek je waar je goed in bent, maak je nieuwe vrienden en krijg je meer zelfvertrouwen. Is er thuis te weinig geld? Dan betaalt het Jeugdfonds Sport & Cultuur de contributie van de sportclub of het lesgeld van de cultuurlessen.

vv St.-Anna vindt het belangrijk dat alle kinderen, ongeacht hun financiële situatie, mee kunnen doen met sporten en dat er geen kind (letterlijk) aan de zijlijn staat. Door middel van onderstaand spandoek ondersteunen wij als club de inzet van het jeugdfonds. Het spandoek zul je de komende periode tegenkomen op sportpark De Waaie.

Meer informatie
Mocht je meer informatie willen over het Jeugdfonds Sport & Cultuur, neem dan contact op met Gerald van der Boon van Stichting De Waaie. Gerald kan je van verdere informatie voorzien maar eventueel ook helpen bij het invullen van de benodigde formulieren. Je kunt hem bereiken via 06 - 51 98 92 88

Spandoek_Jeugdfonds_Sport_en_Cultuur.jpeg