Voorwedstrijd St.-Anna - Dronrijp: line-up en latje-trappen

5 november 2021 12:30

Zondagmiddag 7 november a.s. is het weer zover: ons eerste elftal speelt de derby tegen Dronrijp. Om dat nog wat feestelijker te maken, vragen wij alle supporters iets eerder te komen dan normaal. Waarom? Daarom.... Wij hebben weer een voorwedstrijd ingepland tussen JO9-1 tegen JO10-2 en dat is altijd spannend.

Ook zullen deze spelers de line-up verzorgen. In de pauze is er dan weer tijd voor het inmiddels wereldberoemde latje-trappen. Ditmaal verzorgd door de JO11-1. Wie-o-wie wordt de topscoorder dit jaar?

Voor aanvang van de wedstrijd wordt er een minuut stilte gehouden voor het overlijden van "ôns maisy fan 'e Waaie" Mina Dijkstra.

Mina heeft ook ontzettend veel voor de kinderen betekend en ze zou het prachtig vinden dat we er met z'n allen een prachtige dag van maken.

Tot zondag en op tijd komen, hè!