Klien Sjiet (272): Eerbetoon

8 november 2021 14:00

Iedere week wordt hier het wel een wee van onze club besproken. Deze week week 44. Deze column is buiten verantwoordelijkheid van het bestuur en de webredactie.

Hoognodige
Mijn gedachten waren de afgelopen week totaal niet bij mijn hobby’s. Iedereen die weet natuurlijk wel waarom: Mina. Alleen het hoognodige heb ik gedaan. Voor de rest had ik nergens zin in wat betreft vrijwilligerswerk. Vandaar dat dit ook een andere column is dan jullie van mij gewend zijn.

Geweldig eerbetoon
Ieder seniorenteam besteedde afgelopen weekend aandacht aan het overlijden van Mina Dijkstra. Dat doet mij heel goed. Er werd een minuut stilte in acht genomen, terwijl de teams een rouwband droegen. Zondagmiddag was helemaal zeer indrukwekkend. Een minuut stilte en alle vierhonderd toeschouwers waren doodstil. Rondom de cirkel de twee teams en daarbij ook een kern van de jonge supportersclub met het spandoek ‘Rust zacht Mina’. Dan krijg je wederom een brok in de keel. Een geweldig eerbetoon aan Mina.

Hierbij wil ik het voor deze week laten. Tot de volgende week.